Volgers

woensdag 3 augustus 2011

TOMIC challenge #9 round card

hoi lieve blogger
nieuwe volger welkom, ik hoop dat jullie het leuk vinden op mijn blog en blijven hangen
ik doe weer eens mee met de TOMIC challenge
ik heb gisteren en vandaag dit kaartje gemaakt
ik moest toch nog een jongens kaart maken
zie dan hier de link
http://www.officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/
en dan de foto's
dit is het geworden
ik vindt hem best wel leuk geworden

even een close-up van nicole der stempel met raster
ik ben benieuwd hoe jullie het vinden geworden!!!
liefs angelique

14 opmerkingen:

  1. ik vind je kaartje erg mooi, lekker met een strikje en bloemen, ook al is eht voor een man! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, dit is knap ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wow....this is absolutely GORGEOUS! You have real talent. I love your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous Angelique!! Beautiful design and coloring.
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous card Angelique! I love your colouring and all your wonderful details. The frame of your card is gorgeous too. Thanks for joining us at TOMIC this week. Hugs, Chris and the TOMIC Team x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zeg wat een prachtig kaartje!!

    Leuk dat je meedoet aan de Candy voor de beurskaartjes voor de Knotsgekke Kaarten Dagen.

    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous angelique, love the colours and the cute project beneath it is wonderful too, hope you are feeling better soon. hugs heidi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A stunning round card with great details,love that you used Edwin for a change thanks for joining us at Tomic
    smiles
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeej meid.

    Wat een leuke kaart zeg! Hij is heel mooi geworden.
    Enne...Succes met de challenge!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so cute, thanks for sharing!
    Thanks for visiting the pixie blog and for the shout out for Pixie, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is weer hartstikke leuk geworden joh. Schattig. Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a great card Angelique! I love unusually shaped cards, and this one is just fab! Great work sweetie xxx

    BeantwoordenVerwijderen