Volgers

zondag 14 augustus 2011

één van mijn vriendinnen is verhuisd, dit is mijn creatie

hoi lieve bloggers
op een nacht kreeg ik dit idee, vaak vind je iets op internet, maar dit is mijn idee
ik hoop dat jullie het leuk vinden
elise vond het erg mooi, en laat het in de verpakking staan, hihihihihi
de woning ziet er erg mooi uit
dan hier mijn creatie
foto van de bovenkant vanwege de teksten

hier de voorkant van het straatje
ze woont in een flat, maar dat vond ik niet leuk om te doen

en de close-up van één huisje

ik heb al heel lang dat gras papier liggen en dacht wat moet ik ermee
ik heb het op een stuk karton geplakt
nou eindelijk komt het van pas, ik heb nog genoeg vellen liggen
even denken wat daar nog mee toe doen

een fijne zondag allemaal
ik kijk uit naar jullie mening
liefs angelique

10 opmerkingen:

  1. ooo wat is dit super tof zeg!!! Een hartstikke goed idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi project Angelique!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk, het wordt steeds gekker bij jouw hee! Waar haal je het vandaan! Leuk hoor. Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW that is so cute! Just love those little birdhouses. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is fabulous! Love the design and embellishments! Hugs, Karen

    P.S. If you have time to stop by, I'm giving away some blog candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht een erg uniek kado! En je ziet het nooit iets weggooien het kan altijd nog van pas komen;)
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nondeju zeg, wat is dit weer superrrrrrr gaaf joh, man man ... dit is echt heel erg mooi hoor meis !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig idee van je ziet er super mooi uit grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awwww, this is a sweet idea, super cute shapes and great grass and tree build-ups you've made!! What a cute village of homes!!!
    hugs, stephanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is echt leuk!!! kun je het ook dicht klappen?? vr. gr. Hanny

    BeantwoordenVerwijderen