Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

blog hop kitty franken. en update manlief

hoi lieve bloggers
kitty heeft een leuk blog hop
http://kittyfranken.blogspot.com/
laat jouw mooiste creatie zien gemaakt met de scorpal of go-kreate mal
ik heb deze gekozen

dit is wel mijn favorite.
ik hou van zwart/wit/roze


de opname van mijn man zou van korte duur zijn
maar gisteren is de longarts geweest en die zei
dinsdag of woensdag kom ik wel kijken hoe het gaat.
dus de korte duur is al 8 a  9 dagen
dat was weer even een tegenvaller.
hij zit aan een zware kuur en duurt zo wie zo 8 dagen
en dan afwachten hoe het met hem gaat.
ik hou jullie op de hoogte

een fijn weekend lieve bloggers
liefs angelique

11 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je lieve reactie.
    En wat een ellende met je mannetje zeg. Ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat. En dat hij snel weer naar huis mag.

    LIefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje . Heel veel sterkte met je mannetje
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tissues doos is heel erg leuk,vooral ook met die kleuren. Ik hoop dat er al wat verbetering in is gekomen bij Ed. Liefs en kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie tissue doos heb je gemaakt meis, prachtig hoor.
    Jakkes, alweer een tegenvaller dus, nu maar hopen dat de medicatie snel aanslaat !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my! This is so BEAUTIFUL Angelique!!! Great work : )

    Love n hugs,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Angelique.
    Wat erg voor je man,maar ook voor jou.
    Wat een zorgen hebben jullie lieverd.
    Weet niet goed wat ik moet zeggen,vind het vreselijk.
    Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.
    Ik weet wat jullie mee maken,want dat onder vind ik zelf ook.
    Daarom zie je anders zorgen anders als dat je niks heb.
    Hou je taai schat,mail je adres is even door,stuur ik jullie een kaartje.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous Angelique!! I love the pink and black and your gorgeous coloring. I hope all is well with your hubby. You have been in my thoughts.
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergaaf doosje heb je gemaakt, erg leuk!
    Ik wens jou en natuurlijk je man veel sterkte toe.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so beautiful, Angelique. I LOVE pink and black together, and you have done a gorgeous job with this project. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh this is so beautiful. You did a fantastic job on this. I love the colors. I really hope your husband is doing better and I hope you find time to rest so your energy will improve.
    Hugs:)
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen