Volgers

dinsdag 23 augustus 2011

manlief weer opgenomen in het ziekenhuis

ze had het er over dat het een korte opname zo zijn, maar we zullen maar afwachten
hij sliep zoveel de laatste tijd, hij had geen eens de puf om naar de revalidatie te gaan bij ons in het ziekenhuis
diegene was terug van vakantie en hoorde dat mijn man al 3 weken niet was geweest en dat het de 4 week inmiddels was geweest, ging ze maar even bellen met mijn man wat er aan de hand was
mijn man mist nooit revalidatie, dus ze had contact opgenomen met de longverpleegkundige en die belde gisteren op om te vragen wat er precies aan de hand is, en hij zei, mijn hoofd wil wel maar mijn lichaam niet
zo moe, maar het roggelen en piepen begon ook al weer sinds een week, dus vandaag kon hij bij de longarts terecht en met overleg van mij en niet mijn man, vertelde ik hij gaat alleen maar achteruit er zit geen verbetering in, dus toen vroeg ze aan mij voor opname en ik zei ja doe maar, want dit gaat zo niet langer
de longarts durfde zelf het risico ook niet te nemen dat hij ziek wordt, de moeilijkste maanden staan voor de deur en als hij wel een oproep krijgt mag hij niet ziek zijn
nu zijn jullie weer allemaal op de hoogte, en ik hou jullie op de hoogte lieve bloggers
het was een zware dag vandaag en ga nu lekker slapen, ik ben kapot
morgen diversen afspraken afbellen voor de rest van de week die hij had lopen
dus weer een drukke dag, en vreet veel energie die ik niet heb, dus als jullie me missen wten jullie waarom
liefs angelique

9 opmerkingen:

  1. Wens jullie veel sterkte en beterschap toe.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte lieverd !
    Ik zal wat energie jouw kant op sturen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoy Angelique,
    Veel sterkte met alles meid!
    Ik zou je wat energie opsturen maar heb er zelf even geen ;-))
    Kan je wel een dikke knuffel geven!
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Angelique,

    Ik wens je ontzettend veel sterkte toe en ik hoop dat je jezelf toch wel op de rit kunt houden, meid. Je man heeft je hard nodig. Veel beterschap gewenst.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach meissie toch, het is ook allemaal wel wat zeg, het zit jullie echt niet mee, maar denk erom .... laat niet je koppie hangen hoor, ik hoop dat dat het straks allemaal wat beter gaat !!
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeel veeeeel sterkte en pas ook op jezelf! gr. Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje zeg, vorige week op de beurs was je redelijk positief en nu dit... veel sterkte meis en ik denk aan je!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach zussie, het is weer allemaal ......
    Ik hoop echt dat het gauw weer bergop gaat. Hou je sterk, wij denken aan jullie. Liefs en kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Angelique - so sorry to hear this news and just wanted to let you know we are thinking of you. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen