Volgers

zondag 28 augustus 2011

nieuwe layout, dank je wel penilla

hoi lieve blogger
zoals jullie zien is alles aangepast
de nieuwe layout komt bij penilla vandaan
dank je wel meis XXX
ik heb de letters en alles ook zwart gemaakt zodat het voor iedereen goed te lezen is
ook dit is gelukt dankzij penilla
http://penillaslayouts.blogspot.com/
http://margasminimalayouts.blogspot.com/
dit is alleen voor volgers of leden
ga maar een kijken wat voor een mooie layout ze heeft
een fijne dag allemaal en veel plezier vandaag
liefs angelique

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je mooie berichtje!!!!
    Je blog ziet er zo heel mooi uit.
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan hoor, kleine moeite
    dank je wel meis, dankzij jou is die zo mooi
    liefs angelique
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer gelikt uit hier....mooi hoor!!

    Sterkte met je man, heb even terug gelezen...het zit hem weer niet mee hè!!
    Trek jij het allemaal een beetje??

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi zussie, penilla heeft weer een mooie layout gemaakt voorje. Ziet er super uit. Ik ben ook zo blij met mijn layout. Ik had al bij mam informeert vanwege Ed. Jullie waren bij hem toen ik probeerde te bellen. Tot gauw weer. Liefs en kusjes voor jullie 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi carla
    het zit ons inderdaad niet mee dit jaar, en dit jaar duurt toch nog een paar maanden
    ik hou me groot voor mijn mannetje, maar van binnen ben ik een wrak, net als de buitenkant.
    liefs angelique

    hoi zus
    ik ben erg heel blij mee, deze vind ik wel wat hebben, toch met wat roze en mysterieus
    ik bel je morgen even op zus, ik ga nu lekker slapen, heb de laatste medicijnen ingenomen en ben nu op, het licht gaat uit zodra ik mijn kussen raak, knuffie van ons naar jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een gave nieuwe bloglayout hier houdt ik wel van
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for visiting the Pixie Blog and for the shout out for Pixie, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen