Volgers

dinsdag 9 augustus 2011

12 jaar getrouwd vandaag, jippieeeeeeeeeeeeeeeeee

hoi lieve bloggers
vandaag 9 augustus, zijn mijn mannetje en ik 12 jaar getrouwd
van mijn moeder hebben we een mooi cadeau gekregen
een super mooie kaart, en on de enveloppe had ze ook iets moois gemaakt
en dan hier de foto's
voor het eerst in 12 jaar staat er een foto van ons trouwen in de woonkamer, hihihiihiihihi
wat we aan hebben heb ik zelf gemaakt, en ben een eeuwigheid bezig geweest met de parels op mijn jurk

dit houtenbeeld hebben we van mijn moeder gekregen
ongeveer 1 meter hoog

even van de andere kant genomen

en zo gedetaileerd, gaaf is die hé?

hier het kaartje die we kregen van mams

dit had ze om de enveloppe gedaan, mooi. hé?

even de zijkant van deze super roos
het staat in het hj hoe je dit kan doen, (nummer 77)
een hele fijne dag allemaal
en veel plezier
liefs angelique

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd hoor meis, leuk om je man zo ook te leren kennen :)
    Je moeder heeft er weer wat moois van gemaakt zeg, gaaf cadeau hoor !!!
    Geniet van jullie trouwdag !!!
    En .... wowwwww ..... wat heb je een werk gehad van je trouwjurk zeg, echt knap van je hoor, ziet er schitterend uit !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met deze dag!Geniet ervan! En van elkaar. Jullie zijn goed verwend zeg en je moeder kan ook mooie kaarten maken, je hebt het dus van geen vreemden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zussie, nog eens gefeliciteerd. Mam heeft weer een mooie kaart gemaakt en die adelaar is echt zo groot? Mooi hoor. Ik kan me nog goed herinneren dat je 12 jaar geleden zei dat je een licht gele jurk maakt. Nou dat was een verrassing je jurk, en zooo mooi was die. Liefs en kusjes, ook aan Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Anniversary Angelique and congratulations on 12 years,what a lovely couple you make!!! Your card is GORGEOUS and the gift fabulous,your mum is very clever!!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen