Volgers

woensdag 22 juni 2011

zwaluw nestje onder onze carpoort, en een flessen hanger creatie

hoi hoi bloggers
we hebben maar liefst 6 kleine zwaluwtjes in het nestje
het zal niet lang meer duren of ze vliegen uit, denk ik, want het is wel proppen voor ze, hihihiih
hier de foto, schattig hé

hier mijn andere creatie van een flessenhanger
hoe vinden jullie deze?
even een totaal beeld

de label

en even een close-up van mijn gewonnen whimsy stamps
één van de vele
ik ben de hele dag bezig geweest om mijn foto's te kunnen uploaden
goh wat was dat vervelend zeg
liefs angelique

6 opmerkingen:

  1. Waaw Angelique, wat tof dat nestje zeg !
    Wel gezellig die vogeltjes die jullie zo kunnen opvolgen he !
    Je flessenhanger is geweldig en wat een toffe stempels, daar zal je wel erg blij mee zijn !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat leuk dat nestje! dat is een groot gezin zeg! Wij hebben een nestkje van Grauwe Vliegenvngers boven de keukendeur,er zaten drie jonge vogeltjes in, maar Gégé zei net voor de telefoon dat ze vandaag zijn uitgevlogen, jammer, ik had gehoopt dat ze twee daagjes zouden wachten!
    Je flessenhanger is zo leul!! Mooie stmpels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww, ik begin als eerste met je creatie hoor hihihi, ik vind hem echt onwijs gaaf hoor meis, wat een geweldig mooi afdrukje heb je erbij gebruikt, super allemaal.
    Heerlijk gezicht, die kleine vogeltjes, maken ze veel kabaal ??? Zo leuk om zoiets om je huis te hebben !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat nestje Angelique, worden jullie vaak getrakteerd op vogelgekwetter zeker;)

    De flessenhanger is echt prahtig zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat een schitterende creatie Angelique,lief die stempel,mooi papier en kleuren.
    Wat super zeg dat nest met die vogels.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig zeg, die zwaluwtjes. Gelukkig kunnen je katjes niet naar buiten. Dixi moest weer noodval naar de dierenarts. Een reuze bult had ze op haar kaak. Ze was gebeten en daar was dus een ontsteking gekomen. Het duurde natuurlijk een paar dagen voor we het merkten, ze heb zulke lange haren. Nu moeten we oppassen dat het zich niet weer vult. Anders moet ze het open snijden. Je kreatie is weer fantastisch, en de stempel is ook tof. Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen