Volgers

donderdag 30 juni 2011

even een update man en mij

hoi lieve bloggers
gisteren hebben we eerst een gesprek gehad met het revalidatie team
daarna hebben we nog de trainings programma gevolgt
toen eindelijk na iedereen gedag gezegt te hebben konden we naar huis

in eerste instantie komt het er hier op neer, ze kunnen hem nu niet verder helpen
hij heeft een gesprek gehad met de longarts in het revalidatiecentrum
en hij heeft aan mijn man uitgelegt waarom hij nu niet op de lijst komt te staan voor transplantatie
ze proberen zo lang mogelijk zijn leven te rekken met de slechte long die hij heeft
omdat de gemiddelde overleving 5 jaar is, en dan haalt hij de 60 niet eens.
en de arts zei dat die long erg slecht is, en dat ze hun verbazen wat hij nog allemaal kan aan therapie enzo
dus wij allang blij met dit resultaat.

net belt de professor van het UMCG en wist niet dat mijn man gisteren was ontslagen
er moeten nog wat testen gedaan worden, maar het team daar heeft besloten dat hij per direct op de lijst wordt gezet het groen licht is er al, ze vinden dat hij zo snel achteruit gaat, en wat nu nog volgt is een gesprek daar over met de directe familie dus mijn moeder en ik, en dan wat testen, maar de professor heeft met zijn team al die beslissing genomen, de professor zei al de slechte maanden met de R erin komen er al aan en dat ze nu al afwachten hoe mijn man de winter door komt.
dus in mijn ogen weer een domper, fijn dat hij op de lijst komt maar er zijn zoveel risico's aan

dan zit er bij mij ook nog geen verbetering in, ik zit nog steeds aan die zware medicijnen
en ze kunnen nu niks voor mij doen, ik stop er nu mee, voor nu
want ik zit te huilen en mijn lieve poes komt mij troosten
liefs angelique

8 opmerkingen:

  1. ik wens jullie veel moed en sterkte
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Angelique,
    heel veel moed en een dikke knuffel meid !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o meidje ik leef echt met jullie mee. Heel heel veel sterkte en hou moed: huilen helpt en je poesje troost je... veel knuffels er komen vasi betere tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woorden schieten te kort...
    Ik kan jullie alleen maar héél veel sterkte wensen...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och meiske toch, ook ik zit nu met tranen in mijn ogen om zoveel verdriet van jouw kant.Wat een dubbel gevoel hé, toch op de lijst maar de risico's zijn groot. Ik weet verder niet zo goed wat ik hierop kan zeggen, maar wil je heel veel sterkte toewensen en een dikke virutele knuff geven! Ik kan me voorstellen dat door je eigen gezondheid het allemaal nog moelijker maakt dan het al is!
    Sterkte hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och meis wat een naar bericht wens jullie heel veel sterkte en kracht hou je goed meis en voor je man nartuurlijk ook denk aan jullie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, zussie, dat is inderdaad weer niet zo goed nieuws. Het houdt ook nooit op, die slechte nieuwigheiten. Wij leven echt met jullie mee. Hou je sterk en een hele dikke knuffel. Liefs en kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haai lieverd,..
    je had het mij al verteld van de week maar ik wou toch nog even reageeren,..
    nogmaals heel veel sterkte!!
    en een hele dikke knuffel en een poot van dobby....
    ik weet is niet genoeg maar ik weet niet wat ik anders voor je kan doen,.. ik wil zo graag dat ik iets kan doen voor jullie,...
    maar weet martin en ik willen je steunen (en dobby) dus als we wat kunnen doen weet je ons te vinden.

    heel veel sterkte

    sammiej

    BeantwoordenVerwijderen