Volgers

donderdag 9 juni 2011

bij lynn hab ik een candy gewonnen van sweet pea afdrukjes, challenge sweet pea

als ik iets had gemaakt zou ik het haar laten weten
maar ik heb een tag gemaakt en naar haar verstuurd
ik weet nu dat ze het heeft ontvangen
lynn dank je wel voor de candy
http://lynnsdesignercreations.blogspot.com/
hier komt mijn magnolia tag met een sweet pea afdrukje,  die bij de candy zat
met dit kaartje wil ik ook mee doen met de challenge van sweet pea
http://sweetpeastampschallenge.blogspot.com/
dit is het geworden

hier even een close-up van het afdrukje
met inkleuren zit er een fout in
maar daar kwam ik later pas achter
hoe vinden jullie het geworden lieve bloggers
een fijn weekend allemaal
liefs angelique

12 opmerkingen:

  1. ik ziegeen fout, alleen een prachtige kaart mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt fantastisch mooi. Die stempel heb ik ook al gebruikt voor een boekje voor jeannine. Ik heb hem gelaminiert omdat ze een boekje voor in haar tas wou. Ik hoop dat het allemaal te vouwen is. Bloemen kan ik er natuurlijk niet op doen. Zodra die klaar is doe ik hem op mijn blog. Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this! Your coloring is fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig Angelique !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt Angelique,mooi die stempel,super ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE this Angelique, gorgeous colouring. Your blog is looking good!
    Have a great weekend,
    hugs
    Enfys

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I chose this one for my card too..I Love what you have done..beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just so beautiful! Great colours and detail.

    Thanks for joining us over at SPS Love Chanelle xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just perfect and so gorgeous. Thanks for taking part in the Sweet Pea Stampers Challenge this fortnight and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Sweet Pea Stampers Design Team xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a delightful make, such a fantastic idea

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs and Kenny K

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow this is so pretty I love the colour combo and the flowers are a perfect touch :D
    Thank you for joining us at Sweet Pea Stampers and good luck.

    Hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen