Volgers

zaterdag 11 juni 2011

challenge simply sassy

met deze bookmark van simply sassy doe ik mee aan de challenge
hier vind je hoe je dit maakt
http://sugarnellie-simplysassy.blogspot.com/2011/05/corner-bookmark-tutorial.html
de uitdaging is om één van hun tutorials te gebruiken
zie hier de uitdaging
http://sugarnellie-simplysassy.blogspot.com/2011/05/do-you-use-our-tutorials.html
en dan hier mijn foto's
hier is die dan
leuk of mooi?

nog even een close-up
het papier komt van TLC
ze heeft prachtig papier maar ook sentiments en plaatjes
ik ben benieuwd naar jullie reactie
een fijne zaterdag allemaal
liefs angelique

9 opmerkingen:

  1. Beautiful bookmark!! Thank you for joining our challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a pretty bookmark Angelique, love the colours
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Angelique,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous bookmark....fab image and the colours and papers are lovely...
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Astrid, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je commentaar op mijn blog en wat leuk dat je meedoet aan mijn candy. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Angelique, wat mooi geworden, zeg.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is so super cute, Angelique! Love everything about it: The image (cute and sassy), the colors, the paper.. everything's just perfect!
    {hugs} Sylvia
    PS: Thanks so much for voting!!! *mwah* :-*

    BeantwoordenVerwijderen