Volgers

donderdag 16 juni 2011

hiep hiep hoera mijn zus is vandaag jarig, en 5 jaar getrouwd, hier mijn creatie

hoi lieve bloggers
vandaag is mijn zus 41 geworden, jippie
ze is vandaag ook 5 jaar getrouwd met onze lieve zwager rolf
GEFELICITEERD zus
http://juanitacreations.blogspot.com/

ik hoop dat ze mijn kaart/doosje heeft ontvangen
hier de foto's van wat ik heb verstuurd voor hun trouwdag

hier is de kaart geloten
hier is die open als een soort doosje

even de linkerkant

even de rechterkant

en de close-up van het bandje om de kaart heen

ik ben benieuwd hoe jullie het vinden
een fijn weekend allemaal
liefs angelique

3 opmerkingen:

  1. Jemig meis, wat ziet dit er weer gaaf uit joh, supermooi gemaakt en gefeliciteerd met je zus !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je zus en zwager. Mooi kaartje zeg, dat zal ze leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zussie, Je kaart is echt weer fantastisch geworden, ik ben er echt blij mee. Leuke kleuren en die letters zijn ook zo mooi. Dank je wel nog een keer voor die mooie ponsen die je me gegeven op mijn verjaardag en snijplankje en natuurlijk al het mooie papier en stempelafdrukjes en je lintjes. Ik moet maar ophouden geloof ik anders worden die anderen allemaal jaloers.Hihihi. kusjes

    BeantwoordenVerwijderen