Volgers

zondag 26 juni 2011

deze award gekregen van mariska, dank je wel meis

ik ben super blij met deze award
mariska dank je wel meis

Wat zijn de regels bij om deze Award te mogen ontvangen?


Ik vertel jullie 7 dingen over mij zelf en ik mag deze award aan 8 van mijn volgers geven.

1. ik vind het altijd leuk om awards te krijgen
1. ik ben helemaal gek op alles te scrappen wat je maar kan bedenken
3. kaarten maken is ook een favoriet van mij
4. ik ben helemaal happy in onze nieuwe woning
5. dit jaar win ik veel candy's vooral sweet pea, daar ben ik helemaal wild van
6. ik ben super blij met de vrienden die we hebben, zonder hun, kunnen we niks
7. ik ben erg blij dat eindelijk na een half jaar mijn man woensdag te mogen halen uit de revalidatie

nu diegene ze zo ontvangen van mij, hopelijk ook aan nemen

elaine
mandy
bev
madeliefjuh
mina
ann v
ying
juanita
 meiden ik geef jullie deze award met alle liefde door
ik zou ze graag aan iedereen geven, maar helaas zo werkt het niet, hihihiihh
volgende ronde nieuwe kansen
liefs angelique

7 opmerkingen:

  1. wow thank you so much for thinking of me Angelique...your card below is gorgeous, I love that fantastic fold
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for thinking of me and giving me this award...I love to visit and see your beautiful cards when I can...Take care...
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, hartstikke bedankt joh. Ben ik heel blij mee. Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on your beautiful award. It's also wonderful to hear some personal things about yourself.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you very much Angelique for this sweet award! I am so sorry I am late in leaving this comment, we were late getting home from out trip.

    Many thanks
    Love Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you very much Angelique, for your very yummy and sweet award, you made my day !

    BeantwoordenVerwijderen