Volgers

woensdag 11 mei 2011

dit was het condoleance kaartje die ik had gemaakt

toen mijn vriendin haar moeder overleed heb ik dit kaartje gemaakt
ik had geen inspiratie om dit te doen, ze was erg in ons hart aanwezig
maar het resultaat is toch mooi geworden vindt ik zelff
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

hier zit het kaartje dicht geknoopt

hier staat het kaartje gewoon open

en hier het labeltje met een pakkende tekst die echt op haar moeder van toepassing was
dit heb ik echter niet op de foto gezet, dit is erg prive
het labeltje zit tussen de kaart in verwerkt, met haar 2 zussen kwamen ze daar achter
liefs angelique

8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Angelique !
    Dat is echt heel erg moeilijk he, een kaartje maken voor een overlijden van iemand die je zelf dierbaar is !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel lief dit kaartje, ik dat het ze troost gegeven heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een prachtige kaart, de reden is niet leuk, maar ik denk wel dat ze het gewaardeerd zullen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning! Love the colors and you brought the image to life with you coloring.

    Hugs,
    Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker zeg, zelfs de reacties zijn niet geplaatst! Hoop niet dat we weer zo'n blogstoring krijgen(oh hoe verslaafd kunnen we zijn hahaha)
    Maar even serieus, dit is wel een hele mooie kaart hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo jammer dat ik alle commentaren kwijd ben van alle lieve reacties
    waardeloos van blogger dat ze dit niet hebben hersteld, ik heb van alles geprobeerd om het te plaatsen maar het wordt niet herkent of bestaat niet!
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen