Volgers

zaterdag 28 mei 2011

deze creatie iets verhoogt en aan nicole gegeven

toen ik mijn candy ging halen kon ik natuurlijk niet met lege handen aankomen, hihihi
zie hier de foto's
de bovenkant maar nu met een lekker ruikend waxinelichtje, magnolia geur

de maat heb ik moeten aanpassen want de magnolia plaatjes zijn groter dan vintage plaatjes

ik heb het vrij neutraal gehouden, maar ik moet gewoon met roze werken

ik vind dit zo'n schatje

de enige mini magnolia die ik heb moest er natuurijk ook bij
daar heb ik maar een labeltje van gemaakt

ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden?
laat je eerlijke mening horen, ik kan het hebben
een fijn weekend allemaal
liefs angelique

8 opmerkingen:

  1. wat is deze mooi geslaagd ! daar zal ze vast wel blij mee geweest zijn
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous creations Angelique and the colours are so pretty!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wow Angelique this is an amazing idea and so beautifully made...I love it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lots of work gone into this, its gorgeous and one of my favourite colour combos. Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous, Angelique! Love the sentiment that you added and of course, your wonderfully colored Magnolias. Too cute!!

    - Ann

    BeantwoordenVerwijderen