Volgers

dinsdag 17 mei 2011

deze creatie gegeven aan tiets op haar clubdag

ik hoop dat jullie het mooi vinden
ik vind hem super geworden
zie hier de foto's




de foto's rondom en als laatste de bovenkant.
de clubdag was weer geweldig en ben nog steeds bezig met het project
dit gaat wel even duren voordat het af is
het is zo'n groot project om te doen.
als dank voor de clubdag maak ik voor haar en haar team leden altijd een aardigheidje
de foto's voor vriendin astrid volgen later
hoe vinden jullie het geworden?
liefs angelique

8 opmerkingen:

  1. Wat is dat prachtig zeg !
    Hoe gaat het nu met je ?
    Ik hoop dat je je wat beter voelt !
    Mijn man stuurt me net een smsje dat er een pakje voor me is aangekomen, rara, wat zal dat zijn ?
    Ik kan bijna niet wachten, nog een paar uurtjes werken en dan snel naar huis om al dat moois te gaan bewonderen !
    Er komt zeker nog een bedankje jouw weg op hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,
    Alles goed met jou en je man?
    Je hebt de laatste tijd prachtige creaties gemaakt. echt geweldig

    liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meis,

    Ik vind het echt helemaal geweldig, dat heb je zooooooo mooi gemaakt, echt super hoor !!!
    Ik heb ook zo'n mooi doosje van je gekregen, hij staat hier in de kamer te pronken hoor, heeft een ereplaatsje gekregen :)
    Hoe is het verder met jullie ?????

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een werkje! maar wat een geweldig gaaf resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm helemaal geweldig. Super mooi gemaakt.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw,...

    kwijl kwijl dit is echt mooi!!
    ik moet gauw mn scrap vingers weer vinden,...
    je kan echt alles maken he....

    kussiej sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze hebb je ook prachtig gemaakt Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen