Volgers

maandag 30 mei 2011

cadeau aan mijn zus gegeven toen ze even in nederland waren

welkom nieuwe volgers, ik hoop dat jullie leuk vinden wat ik plaats
toen mijn zus en zwager 1 week in nederland waren was het reuze gezellig maar veel te kort
deze creatie is mijn eigen verzinsel
ik hoop dat jullie het leuk vinden
de tekst heb ik aleen veranderd maar niet op de foto gezet
het is een notitie boekje, op een notitie boekje

aan de rechterkant zit een soort zakje gevult met lavendel
ik weet dat ze daar gek op is
ik ben heel nieuwsgierig naar jullie mening over mijn creatie?
liefs angelique

8 opmerkingen:

  1. wat mooi meis, super ziet dat eruit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg!! waar wonen je zus en zwager?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So adorable! I love this idea, too. Definitely a new thing to try. Thank you for the inspiration!

    - Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is adorable, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hunny this is absolutely gorgeous, I love the idea of adding lavender hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit!! En gefliciteerd met je stempels die je hebt gewonnen bij Raindrop Echo Designs :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt heel mooi het notitieblok en ruikt zoooooooooooooo lekker.
    Kusjes je zus

    BeantwoordenVerwijderen