Volgers

vrijdag 13 mei 2011

de hele dag geen blogger gehad, en nieuwe creatie

hoi lieve blogger
echt waardeloos geen blogger de hele dag, ben blij dat het eindelijk weer werkt.
welkom nieuwe volgers, ik hoop dat jullie mijn creaties mooi vinden
en graag een echte mening achter laten. ik kan het hebben hoor

dit had ik voor mijn beste vriendin gemaakt
ik hoop dat jullie het leuk vinden
ik heb eindelijk de vintage style onder de knie, heeft lang geduurd

hier even samen de kado's op de foto

hier zit een lekker stukje dove zeep in

dit is de binnenkant van het notitie bloekje
in het kleine envelopje heb ik wat geld gedaan
liefs angelique

4 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creatie ! helaal geslaagd !
    groetejs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haai lieverd hij is echt prachtig!
    lekker vintage!!

    kussiej sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige cadeautjes heb je voor je vriendin gemaakt! Heel sfeervol in de vintage stijl en erg mooi gemaakt.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt fantastisch mooi geworden, die stijl bevalt me heel goed. kusjes

    BeantwoordenVerwijderen