Volgers

donderdag 4 november 2010

update over mijn man

hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, dit is de 3de week al.
er was sprake over het revalidatie centrum in hilversum (heide heuvel)
gisteren is zijn eigen longarts langs geweest en ze schrok hoe slecht hij er uit ziet, (elke week slechter)
in plaats van beter gaat hij steeds verder achteruit, helaas weet ik niet de uitslag van de longfunctie test, die hoop ik nog te horen vandaag.
de revalidatie is even op een laag pitje gezet, ze gaat nu uitzoeken voor longtransplantatie, maar wij vermoeden dat het niet gaat lukken, omdat hij een hoog risico is, maar hier over weten we nog niks
ze kijkt nu dag voor dag hoe hij zich voelt en of het verantwoord is om naar huis te laten gaan.
hij eet goed maar toch was hij in 1 week 3 kilo kwijt, waarvan er nu weer 1 aanzit.
zijn ontlasting is erg slecht, er komt bijna niks uit, als het goed is heeft hij gisteren na bezoektijd een grote clisma gehad, dit na 2 dagen 3 poeders op een dag, daarna een kleine clisma, en toen 4 drankjes  per dag
hopelijk als ik vanmiddag kom is het wat beter.
ik plaats zo nu en dan een creatie, maar kan mijn gedachten niet erbij houden.
liefs angelique

4 opmerkingen:

  1. Meid ik weet wat je doormaakt. Heel veel sterkte, veel meer kan ik niet zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk voor jou en je man!
    Ook ik wens je heel veel sterkte, meid!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat erg allemaal Angelique!
    Ik wens jullie heel veel sterkte samen!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm sorry to hear of your husbands condition Angelique. I'm thinking of you both and hope he gets better soon
    Hugs
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen