Volgers

zaterdag 6 november 2010

kaartjes gewonnen kreadoe

bij bauke en berthine heb ik gisteren 2 toegangs kaarten gewonnen
hier ben ik zo blij mee, kan wel een dagje ontspanning gebruiken en mams trakteren die elke middag mee gaat op ziekenbezoek bij mijn man
http://creabest.blogspot.com/

dit is wat is schreef om aanspraak te maken op de kaartjes


ik zou heel graag die kaartjes willen winnen


ik kan wel wat ontspanning gebruiken, aangezien mijn man nu voor de 3de week in het ziekenhuis ligt, en het is nog afwachten wanneer hij naar huis mag, dit is nog niet bekend

en ik zal dan gaan met mijn mams die is mijn toeverlaat op dit ogenblik en die kan ook wel een dagje ontspanning hebben

en ik kon zeker bij jullie kwebelen, je kan aan nicole wel vragen dat ik daar erg goed in ben,LOL

bedankt voor de kans

nemen jullie ook de sketch mee met een leuke aanbieding?

liefs angelique
 
 
geweldig om nicole weer te zien en alle andere die ik wil ontmoeten en lekker beppen natuurlijk en een goed gevulde portomonee mee te nemen en om leuke dingen te kopen, LOL
liefs van mij

3 opmerkingen:

  1. Hoi Angelique ,
    gefeliciteerd meis !!!!
    Echt te gek !!!!
    Het is je reuze gegund en ik hoop dat het snel beter gaat met je man !!!
    Ik wens je een super-ontspannende dag en hoop dat je een fotootje op je blog zet van alle leuke spullen die je gekocht hebt !!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angelique..just reading your post. hope your hubby gets better soon.

    there is something on my blog for you.

    fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid wat heerlijk voor je!
    Geniet er maar lekker van, want dat kan je wel gebruiken als ik het allemaal zo lees.
    Welke dag ga je?
    Ik ga zelf op donderdag samen met mn ouders, heb er erg veel zin in en heb een lijstje gemaakt met spulletjes die ik beslist nodig heb.

    Liefs mariska

    Ps hoop dat het snel beter gaat met je man .

    BeantwoordenVerwijderen