Volgers

maandag 29 november 2010

stampchallenges, creataliciouschallenges, the stampingboutique

met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges
http://stampchallenges.blogspot.com/
use a digi and something with thanks
http://creataliciouschallenges.blogspot.com/
challenge #16 sketch + distress
http://thestampingboutique.ning.com/forum/topics/hidden-element-challenge-nov-1
hidden ellement
helaas ben ik te laat voor deze challenge
hier dan de foto's


de digi heb ik gekregen van melissa
ik ben benieuwd hoe jullie deze vinden
begint het al een beetje vintage te worden?
liefs angelique
whoooooo hoooooooooooooo ik heb de challenge gewonnen terwaarde van $25,- mag ik iets uitzoeken bij bizzy bec's store, en zij heeft mooie dingen, echt wauwwwwwwwwwww

8 opmerkingen:

  1. Heeej meid!

    Wat jammer dat je te laat bent om aan de challenge mee te doen.
    Want hij is erg mooi geworden en was zeker in de prijzen gevallen.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal geweldig Angelique, supermooi gemaakt !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het stempeltje vind ik niet echt vintage, maar de rest er om heen wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje en wat een ongelooflijk leuke digi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello
    Cute card:)So pretty flowers and a cool tag:)
    Thanks for joining us at the creatalicious challenges!

    BeantwoordenVerwijderen