Volgers

maandag 30 augustus 2010

gekopcopics challenge 1, eenhoopinsiratiechallenge, anyoneforanya mijn kaart is gekozen, jolara prijsje gewonnen

met dit kaartje doe ik mee bij
http://gekopcopic.blogspot.com/
deze digi moest gebruikt worden en natuurlijk inkleuren met copics
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/
alles mag voor deze challenge
ik heb bij anyoneforanya gewonnen met mijn kaart en mag voor 10 pond iets gaan uitzoeken bij http://www.quixoticpaperie.co.uk/
gaaf hé, nu gauw wat uitzoeken

dit is de kaart


bij de verjaardag candy van jolara (joyce) heb ik een prijsje gewonnen
het gaat lekker dit jaar, ik vind het een hele waardering voor mijn creaties en ben dan ook blij dat ik er aan kan mee doen, dit is het kaartje

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :):):)
liefs angelique

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Altijd leuk complimenten te krijgen en waardering voor wat je maakt.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw jij bent echt opdreef zeg wat een prachtige kaarten en van harte met je gewonnen prijs
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card. Thanks for taking part in the Polka Doodles challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een meevallers !! Proficiat ! Geniet maar van je prijsjes en kies maar lekker iets leuks uit !
    nog een creatieve avond, groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for entering the Polkadoodle Challenge - hope you can join us again next week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je behaalde resultaten en prijsjes@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Angelique,

    Die bovenste kaart vind ik helemaal super!! Lekker felle kleuren, daar maak je vast een kans mee!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh these are GORGEOUS! Every one of your cards are so delightful to look at and uses so much beauty!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen