Volgers

woensdag 18 augustus 2010

creataliciouschallenge #13, create4funchallenge #55, en candy gewonnen bij tiets

met dit kaartje doe ik mee met de volgende challenges
http://creataliciouschallenges.blogspot.com/
challenge 13 vintage
http://create4fun-challenge.blogspot.com/
hierbij heb ik de sketch gevolgd
even een close-up



deze gave candy heb ik gewonnen bij tiets
toen de stempels bij de hobby winkel lag, vroeg ze aan mij ga jij ze niet kopen?
ik zei nee nog niet ik doe mee met een candy en wacht dat eerst even af, hihihihihi
kopen kan ik ze altijd nog.
ik vind het helemaal te gek dat ik ze heb gewonnen ik ben gek op dit soort stempeltjes
dank je wel tiets :):):):):)
een fijne dag allemaal
liefs van mij


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Angelique,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is prachtig geworden echt heel mooi en van harte met je mooie stempels
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden,gefeliciteerd met het winnen van de candy.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte hoor en veel plezier ermee!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen