Volgers

zaterdag 21 augustus 2010

eenhoopinspiratiechallenge, en foto's knotsgekke kaarten dagen

met dit kaartje doe ik hopelijk mee bij de volgende challenge
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/
ik ben gisteren naar zwolle geweest en heb het met mijn moeder reuze gezellig gehad
ik ben meteen naar nicole gegaan en heb mijn kaart afgegeven, en ben ander half uur bij haar geweest lekker geklets en gelachten wat een lieve spontane meid.
ik kreeg mijn eerste copic van nicole en heb natuurlijk meteen 20 gekocht met haar hulp.
ik heb giga veel stempels gekocht en kreeg mijn copic etui van duymelot kado
meiden jullie zijn top :):):)
later op de dag zijn wij tiets en astrid tegen gekomen, daar ook nog even mee staan beppen
ook dat was lekker gezellig.
en daarna nog meer stempels gekocht en ponsen en van alles en nog wat
ik ben deze keer echt erg geweest met mijn aankopen, kijk maar, hihihihi

hier heeft nicole het kaartje aangenomen, en heeft de hele dag gestaan op de kraam

hier heb ik mijn eerste copics gescoord, yesssssssssssssssss

mijn eerste copics + mapje en diverse inkt kussentje en picetje




dit zijn bijna alle aankopen geweest, ik heb ook nog een lila hobby tas gekocht
dit zijn bij diversen mensen aankopen door elkaar gefotograveerd.
bij diversen korting gekregen omdat ik zoveel kocht.
ik denk dat ik de ergste aankoper ben geweest, hihihhi, schaam, schaam of niet
iedereen die vandaag gaat veel plezier.
wij hebben ook nog een workshop gedaan bij jenine, maar niet afgemaakt, die foto's volgen nog
een fijn weekend allemaal
vergeet ik toch mog wat, hihhihihi
dit heb ik nog vanmorgen ingekleurd met mijn copics
ik moet nog veel leren hoor
ik heb eerst het hondje gedaan toen de hélene

14 opmerkingen:

  1. Eerst wat een prachtige kaart Angelique.
    Zo lief die stempel,geweldig papier.
    Nou zeg jij hij goed gescoord op de beurs.ohh wat een mooie spullen meis.
    Daar droom ik nou zo van,maar helaas gaat dat niet door me ziekte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, je hebt inderdaad veel gekocht. :)
    Wel ik wens je er hopen plezier mee. Geniet ervan!

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Angelique,meid wat heb je heerlijk ingeslagen .
    Je kleurwerk ziet er ook mooi uit.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sodemieters zegjij kan lekker shoppen zeg hihhihi maar gelijk heb je hoor, als je op een beurs bent moet je uit je dak kunnen gaan. Vond het ook gezellig je weer gezien en gesproken te hebben hoor!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk verhaal zo je hebt heerlijk ingeslagen wat een mooie spullen wens je er heel veel plezier mee en wat een beauty van een kaart ben gelijk volger
    bij je geworden .

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje mina!!
    Jij hoeft voor een jaar je huis niet meer uit. Wat een boel spullen!!
    En wat een geweldige stempels.
    Ooooh!! Nu wou ik dat het al november was. Lol. Maar jou evenaren gaat met bij lange na niet lukken.
    En wat veel copics. Je kan bijna een winkeltje beginnen. Lol.
    Geniet er lekker van en ben heeeeel erg benieuwt wat je er allemaal mee gaat maken.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt echt heel leuk dat je mee doet met de challenge en wat een gave spulletjes heb je gekocht zeg echt geweldig en wat een boel stempels. ( Ik weet bij wie ik nu aan de bel kan trekken voor leuke afdrukjes HiHi)
    leuke foto van jou en nicole zo zie ik een keer een gezicht bij die geweldige creaties
    fijne avond nog
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Angelique

    Mijn god wat heb je veel gekocht, heb je de loterij gewonnen LOL Nee hoor, ik plaag maar ! Wat een gave aanwinsten, ik weet zeker dat je er veel moois mee gaat maken en je kaart inclusief de doos staat hier bij mij te pronken ! nog onwijs bedankt !

    Lieve groetjes
    Nicole ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O kijk eens aan jij hebt ook heerlijke aankopen gedaan zeg!!! Tjonge wat veel moois, nou ik zou zeggen freubelse en heel veel hobbyplezier! Geniet lekker na! Alles 10x bekijken (doe ik althans altijd :) lol). Succes met de copics maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen als ik het zo bekijk.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wow now thats what I call a stash of new goodies Angelique you lucky woman...looks like you had a fantastic day
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik vind het knap hoor, voor de eerste keer met Copics, het was leuk je te ontmoeten....

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik vind het knap hoor, voor de eerste keer met copics.
    Het was leuk je te ontmoeten.

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw mooie kaart zeg. ik kwam via via op je blog terecht en ben meteen volger geworden hoor. Super dat je Nicole hebt ontmoet. ze lijkt me heel erg aardig. Je hebt goed ingekocht joh. Ik ga hopelijk in het weekend naar den Bosch heb ook een hele waslijst aan wensen nog.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Angelique,

    Ha ha, wat ben jij heeeerlijk aan het shoppen geweest!! Ook ik heb me prima vermaakt in Zwolle! Lekker veel stempels en andere leuke dingen! Ik heb je kaart zien staan bij Nicole, super hoor!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen