Volgers

vrijdag 30 maart 2012

update manlief, en 2 condoleace kaarten moeten maken voor bekenden

hoi lieve bloggers
sorry dat ik nu pas reageer, mijn pc in overleden, en moest proberen alles te zetten op 1 van mijn man's pc's, maar het is me gelukt allemaal.
maandag en dinsdag zijn de krammen en de 2 laatste drains verwijderd, jippie, hij heeft alleen nog maar een infuus in zijn voet zitten.
toen ik hem gisteren aan de telefoon had kon hij me toch een partij praten, ongelovelijk, zo fijn om te horen
ze hebben nu de pijn medicatie goed en hij kan eindelijk de therapie gaan doen.
hij heeft wel vocht in zijn voeten en oogballen waardoor hij slecht kan lezen, het kan ook door de afstoot medicatie komen, maar dat is even afwachten of het nog goed komt, ik hoop wel dat zijn zicht beter wordt
hij heeft nu een besmettelijke diaree, kan er ook wel bij, waarschijnlijk had hij dat al!!!

afgelopen maandag hebben we een begravenis gehad van mijn oude buurvrouw, mijn moeder woont er nog naast en we hadden goed contact met hun. dus moest een condoleance kaart maken.


daarvoor heb ik nog een condoleance kaart moeten maken, dat was voor de familie waarvan de vrouw naast mijn man had gelegen, toen wij dit te horen kregen lag mijn man op ic, dus ik heb contact gehad met haar man ook uit naam van mijn man gecondoleerd, de avond voor mijn man's transplantatie was zij overleden, maar ik heb hem wel het goede nieuws verteld van ed zijn transplantatie, en die man was dolblij, en zei dat heeft hij ook echt nodig en wensde ons sterke, ik hun ook.

nieuw pc hé, ik kreeg de foto's niet rechtop geplaatst, maar zo kunnen jullie het ook wel zien.
ik ben benieuwd naar jullie reactie weer
en super bedankt voor de lieve reactie's op de candy
liefs angelique

13 opmerkingen:

  1. Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Ed joh! En de rest komt ook wel, geduld is een schone zaak maar jullie gaan nu weer berg opwaarts.
    Je kaartjes zien er ged uit!!!! Geniet van het weekend en van elkaar. KLiefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn zo gelukkig dat het zo goed gaat met je mannetje. Nou moet het met jouw nog beter gaan. Erg naar dat de buurvrouw en je andere bekende gestorven zijn. Je kaartjes zijn mooi geworden. Ik zal zondag even bellen, als je terug bent uit het ziekenhuis. Heel veel liefs en kusjes jullie beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het goed gaat met je man, geweldig!!!!
    Je kaartjes zijn erg mooi al is het waarom natuurlijk wel heel triest....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zooooo blij voor jullie!! Ik hoop dat hij snel thuis mag komen en dat jullie dan weer van elkaar kunnen genieten!
    Ik dacht al, waarom heeft ze dat hartje nou zo geplakt, maar het kaartje staat dus op z'n kop, de reden voor deze kaartjes is triest, maar ze zijn heel mooi. Zo lief van je dat je altijd aan iedereen denkt in deze tijd, die toch niet makkelijk voor je is. Denk ook goed aan jezelf!Liefs, je blogvriendin Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten Angelique.
    Heel stijlvol.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn om te lezen dat het goed gaat met je man
    mooie kaartjes
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. these are always the hardest cards to make but you cracked them perfectly Angelique...great designs...I hope your husband continues to improve
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaartjes zijn erg mooi. De reden is natuurlijk minder leuk...
    Blij dat het goed gaat met Ed!
    xx Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en subtiele kaarten heb je gemaakt. Het is toch altijd lastig iets te maken voor zulke droevige gelegenheden maar ik vind dat je dat met veel gevoel hebt gedaan. Complimenten!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben blij om te horen dat het goed gaat met je man. Het lichaam en de geest heeft veel te verwerken en dat geeft natuurlijk bepaalde reacties, maar na alle ellende zal ook dat gauw weer vergeten zijn als hij weer naar huis mag. Het is raar om te schrijven maar je hebt mooie kaarten gemaakt.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach jeetje joh, ook nog nare dingen tussendoor, maar ben wel blij te horen dat het goed gaat met je man, nu maar hopen dat die bacterie snel weg is, de zwellingen afzakken, maar dit zie je vaak bij mensen na een transplantatie, als hij verder er maar weer gezond bovenop komt, dat is het belangrijkste !!!
    Je kaartje is prachtig hoor meis !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Angelique, wat een fijn nieuws van je mannetje! Zo fijn te lezen dat hij goed hersteld. Nu hopen dat hij snel van de diarree en de zwellingen af is. dat zal voor hem ook aangenamer zijn.
    Je kaartjes zijn heel mooi geworden, de achterliggende reden is erger.
    Heel veel liefs, Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi, wat vervelend zeg al die begrafenissen, maar je kaartjes zijn wel prachtig. Ik hoop dat het met je mannetje snel weer beter gaat dan krijg je ook weer wat rust in de tent! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen