Volgers

vrijdag 16 maart 2012

op 16-02 wordt ik 40 jaar, dus candy time

hoi lieve bloggers
ja bijna is het zover en dan is de grote 40 er, hihihih
ik ben bezig met een paar sponsers, maar als er mensen zijn die mee willen sponseren zou dat super zijn
ik doe zelf ook diversen goodies erbij, uiteraard, anders is het geen candy
de rede dat ik het groot wil aanpakken is dat we natuurlijk gisteren 12 1/2 jaar waren getrouwd
en mijn man heeft toch maar weer geknokt voor zijn leven door die klaplong van zondag
ze gaan maandag hier verder mee in gesprek met groningen, dus spannend weer.
hier is alvast een sponser, die jullie allemaal wel kennen, denk ik zo


ze heeft ook een weekelijkse candy, zie maar in mijn sidebar
ook hierbij de linken voor facebook en twitter voor jullie erbij vermeld.
marianne dank je wel meis, echt super lief van je.

deze lieve dame kennen jullie ook wel, denk ik zo



annelies, dank je wel meis, ik vind dit super gaaf dat je mee doet aan de sponsering

de 3de sponser kennen jullie ook wel
kitty franken van de scor pal

http://kittyfranken.blogspot.com/
kitty, dank je wel lieverd, dat je mij ook wil sponseren, ik vindt dit echt geweldig meis
lieve bloggger ga maar gauw kijken bij kitty ze heeft een leuke vraag voor jullie, je kan een leuk prijsje winnen, ik zou zeggen ga gauw erheen.




de candy blijft nog even een verrassing, vind ik leuk, hihihihihii

ik zou het super vinden als je volger wordt van mijn blog, geen verplichting

emails mogen ook mee doen, dus hoeft niet perse op mijn blog een bericht achter te laten.

plaats dit plaatje in je sidebar

en link het naar mijn blog
op 16 maart doe ik de trekking
ik hoop dat er vele mee doen
ik hoop dat jullie het leuk vinden
liefs angelique

44 opmerkingen:

  1. super An!!!!! ik vertel maar niet hoe oud ik wordt he OOk op 16 februari! Ik doe graagggggggggggg mee met de Candy XXX Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat leuk een candy!! en 40 valt nog mee hoor! haha nog 10 jaar en je ziet Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je cady gaat naar mij side bar, ik doe natuulrijk mee. En nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! heel speciaal voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee hoor meid. En nog gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jaar huwelijk :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm thinking of you friend and I will be sure to place to place your photo in link in my sidebar hun!! Thanks so much!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Anqelique
    40 ach meis het leven begint pas bij je 40e zegt men haha ach je bent zo oud of zo jong als je je voelt !
    Gefliciteerd met jullie 12,5 jaar en heel veel sterkte met je man !
    zet de candy op mijn blog want tuurlijk wil ik wel een gokje wagen .
    Bedankt Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wishing you a wonderful 40th Birthday, hope your hubby is feeling better, keeping him in my thoughts, happy 12.5 years of marriage. Take careX:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi , ik wil ook wel een gokje wagen ,je weet maar nooit.

    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag angelique

    Ik wil ook wel graag een gokje wagen en je alvast een hele fijne verjaardag toewensen
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh it would be so rude to ignore such a lovely invite, thank you for your lovely comment and your generosity, and good luck in my candy draw too
    Hugs Kate xx
    http://downrightcrafty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie 12 1/2 huwelijksverjaardag. Sterkte met de klaplong van je man, wens hem een spoedig herstel.
    Ik waag graag mijn kansje met de blocandy, hij staat op mijn blogje.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super wat een gave candy... graag doe ik mee!!

    En je weet het, ik steun jullie van een enorme afstand, en denk vaak aan jullie...

    sterkte en kom op meid!!

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag en jullie jubileum! Ik doe graag mee met je candy en heb toevallig zelf ook een verjaardagscandy op mijn blog staan! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je verjaardag
    Wat spannend deze candy

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je verjaardag fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad sterkte met je man !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag en huwelijksverjaardag! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt voor de kans en geniet van elke dag! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angelique, nog gefeliciteerd met je verjaardag én met je 12,5 jarig huwelijksfeest! Tsjonge, alles tegelijk zeg. Leuk dat je een candy doet, ik doe graag mee. Ik hoop maar dat het met je mannetje allemaal weer goed komt meid! Het blijft een zorg toch?! Gaat het met jou nu allemaal wel wat beter?? Over je vraag m.b.t. het kleuren zonder lijnen; ik heb gestempeld met Aricondack Lights, kleur Cool Peri van Ranger. Dat is een heel lichtblauwe kleur en het is geen Memento of zo maar een Pigment inkt op waterbasis. Dat werkt prima. Ik had eerst gestempeld met een huidskleur, maar dat werkt niet. Dat is zo licht van kleur dat je het echt niet meer ziet bij het inkleuren. Maar je kun met iedere lichte kleur pigment inkt werken. Als je nog vragen hebt dan kun je me altijd even mailen of zo. Nog een fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angelique. Gefeliciteerd met je 40e verjaardag en met jullie 12,5 jarig huwelijk. Ik hoop dat het met je man snel weer de goede kant op gaat. Wat een bericht geving zeg. Ik ben inmiddels volger van je geworden. Wij hebben elkaar ontmoet in Almere bij de workshop van Nicole. Ik doe graag mee met deze candy.
    Veel liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Happy 40th Birthday and Congrats on 12.5 years too I've linked you up and follow your wonderful blog
    thanks for the chance hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en huwelijk.
    Sterkte voor jou man.
    Heb je candy op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik kwam je eigenlijk feliciteren et het winnen van de prijs bij bev, maar zie nu ook dat je jarig bent geweest en 12,5 jaar getrouwd bent, dus 3-dubbel proficiet!!!!!
    doe meteen maar mee met je candy ;-) staat op mn blog en ik vermoed dat je er een volger bij hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een suprleuke candy is dit zeg!! je staat al in mijn side bar hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met het winnen van de Candy van All the things I love. Zo kwam ik op je blog terecht. Ben gelijk ook volger van je geworden. Gefeliciteerd met je verjaardag en je huwelijk. Wat een super Candy. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Sterkte met je man.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. :o) I understood everything!.. Thank you!

    I wish you all the best!... And will pray and wish for that his turn is very soon... And that he is in good shape when it happens... To be best prepared for the transplant!...
    Be Strong..! I will send you both Good Thoughts ! Big Hug from me! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je verjaardag én huwelijk.
    Wat een geweldig gave candy....
    Ben al aan duimen draaien ;)

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. haai lievert ikke heb ook mee gedaan
    je staat op mn blogje.

    dikke kus heel veel sterkte
    en we duimen voor je

    kusjes sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I found your blog and I liked the content. From today I am a follower of yours, if you want to invite you to visit my blog, if you like it, I would like to have you as a follower on my blog to keep in touch.
    For the translation, I have helped the translator
    With warm regards.
    Manoli.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Congratulations on your birthday and 12.5 years of marriage! Sending prayers for your husband! Do you accept international entries to win your candy? I put your candy on my blog. Thank you!
    -Ann M
    http://cardsbyann.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Congratulations. Exciting candy you are running.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee aan je candy, hij staat al op mijn blog. Gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jaar huwelijk. Heel veel sterkte en beterschap gewenst.
    Wat tof dat je die sponsors gevonden hebt!
    En nu ga ik naar mijn verrassing kijken...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook met je 12 1/2 jarig huwelijk!!!
    Wat leuk dat je een candy weggeeft!! En met zulke sponsors kan het niet anders dan een geweldige candy zijn!!! Ik zet het op mijn blog!!
    Veel sterkte ook met je man!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. nou had ik een hele lap geschreven issie verdwenen... nog een keer. Toevallig vandaag een les gehad over de ziekte van je man, omdat wij dat ook kunnen krijgen als asthma patient. Velen hebben het al, vreselijk... ik hoop toch zo dat er snel een mooi stel longen voor hem komt, ik blijf duimen en positieve gedachten naar jullie sturen. Sterkte sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jarig huwelijk. En ik wiil graag mee doen aan je candy. Op de een of ander manier voel ik me nij jou betrokken en voel met je mee . Waarschijlijk omdat we zelf het nodige mee gemaakt hebben. Heb net weer een hersen scan gehad en ben nu 2 1/2 jaar tumor vrij . Dat is altijd weer een moi bericht als het goe dgaat en als je dan leest dat eenm mede blogger . Het niet zo lekker gaat allemaal dan beseik ik altijd maar weer dat ik er goed af ben gekomen. En ben blij dat ik er nog ben. Dan besef je dat je erg kwetsbaar bent. Je volger ben ik via google en deze volger moet ik nog even uit vogelen hoe dit gaat dat doe ik volgende week al smijn kleinzoon weer naar school is. Hij is hele dagen en vanacht bij me omdat zijn moeder een alleenstaande werkende moeder is. Ze werkt 35 tot 40 uur . VOlgende week heb ik weer rust . gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  35. gefelicteerd meis, je weet dat ik aan jullie denk...wat heftig toch allemaal wat jullie mee moeten maken.
    En de candy wow meis, super gaaf !
    Dikke knuffels Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met jullie mijlpaal, we doen graag mee met je candy en zetten hem op ons blog,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd angelique!
    In gedachten zijn jullie bij me.
    Ik brand een kaarsje voor jullie, dat het allemaal goed mag komen.
    En de candy is gaaf!
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. love to win this surprise candy....thanks for the chance.
    Heaney xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi! I'd like to join your great candy!Thanks for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Angelique,

    Nou je hebt heel wat om dankbaar voor te zijn. Ik hoop dat het nu allemaal weer goed gaat met je man. Ik vind dat je erg leuke creaties maakt. Bedankt voor het delen. Met die geweldige sponsors moet je wel een super gave candy weg gaan geven. Bedankt voor de kans hiervoor.

    Liefs johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  41. en went het al een beetje? Dat 40 zijn? Leef er al drie jaar mee en gaat best hoor hahaha!
    En wat leuk een verassings candy, dus ik zou graag een gokje mee willen wagen als dat mag? Heb al een linkje op mijn blog gezet, leuk!

    Fijne avond hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nog gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jaar huwelijk. Wij zijn volgend jaar zover. Ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag. 4 kruisjes, alweer een hele mijlpaal.
    Leuk zeg dat je zo'n giga gave candy weggeeft. Je sponsoren zijn niet mis. Ik heb de candy al op mijn blog gezet en doe graag mee.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. congrats on your Birthday and anniversary too, thanks for the chance to win, I am know a follower and will add your candy to my TOP bar

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Angelique.
    gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk en alvast van harte met je 40 verjaardag.
    Ik wens je een leuke dag toe.
    Wat een gave candy en ik wil graag meedoen.
    Veel sterkte met de gezonheid van je man en beterschap.
    GroetenLenie

    BeantwoordenVerwijderen