Volgers

woensdag 22 februari 2012

bij flexmarker team is een hele gave candy, up date manlief

hoi lieve bloggers
bij nicole is een super gave candy
http://flexmarkerteam.blogspot.com/
en wel deze prijs is te winnen
Limited Edition Promarker Candy
op 01-03-'12 maakt ze de winnaar bekend.
nou ik zou het super vinden om deze te winnen
nicole is zo'n lieve meid, ik heb haar al een paar keer ontmoet
en heb de flexmarker certificaat van haar gekregen
en dat staat met volle trots boven aan mijn blog
het is zo geweldig hoe zij haar kaarten opmaakt en die prachtige
plaatjes altijd inkleurt, ze is voor mij een inspiratie geweest en nu nog.
kijk ook eens op haar eigen blog, daar heeft ze al zoveel volgers
nou dan weet je wel hoe goed iemand is.
NICOLE je bent een toppertje meis
dank je wel voor deze kans om te winnen lieverd.


nu even over op mijn manlief
de ingreep heeft niet plaats gevonden, de man die de bronchoscopie zei, ik kan die ingreep niet doen, ik kan alleen een broncho doen en daar wilde hij mijn man niet mee belasten.
nu werdt er weer gesproken over afklemmen van de slechte longdelen, maar dit is puur een operatie, er is nog niet gezegt wanneer ze het gaan doen hoor, ze zijn nog aan de twijvel, het liefs hopen ze dat er nieuwe longen komen en dan hoeven ze niet zoveel moeite te doen en hem te belasten hiermee.
de drain zit er nog steeds in en lekt gewoon nog, ik was zo kwaad, nog langer die drain erin, is al meer dan 2 weken zo, dit kan toch niet zo blijven, ik was even afwezig op blogs, door mijn boosheid
maar we wachten het weer rustig af, zover rustig!!!! 1 bonk zenuwen, maar ja, gewoon doorgaan hé
liefs angelique

 

3 opmerkingen:

  1. Ach meis pfffff kan me voorstellen dat je één brok zenuwen bent wie zou dat niet zijn en je moet steeds maar weer de moed erin houden en dat zal niet altijd meevallen wens je weer sterkte maar ook heel veel KRACHT !!!!!

    Lieve groetjes Cora xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meidje, moed houden he, de laatste loodjes wegen het zwaarst! Ik VOEL geoon dat je man binnenkort hele mooie nieuwe longen krijgt...
    Fijn te horen dat je blij was met het kaartje, toevallig dat het zo klopte!
    Je zei dat er iets op je blog stond voor mij, maar ik kan et niet vinden....
    Inmiddels zit ik mijn longen te verwennen met de gezonde berglucht van de Pyreneën.Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, tsjongejonge het zit ook niet mee zeg!! Het komt vast wel goed joh, niet opgeven hoor!! Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen