Volgers

donderdag 3 februari 2011

een candy gewonnen jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, met mijn man gaat het al wat beter

ik heb gisteren de candy gewonnen bij jacque
ik mag zometeen voor 25,- iets uitkiezen
en wat denk je het zijn magnolia's, LOL
thank you so much jacque for this prize
ik ben hier zoooooooooooooooooo blij mee

ik heb gisteren mijn man gezien en hij zag er al beter uit dan voorheen
dus dit is een goed teken, het is wel een geruststelling hoor
ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij een weekendje naar huis mag
liefs angelique

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! En vooral zo fijn dat het de goede kant uit gaat met je man!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte meid met je candy.
    Ik schrik van het bericht van je man, ik wens jullie beiden veel sterkte toe en hopelijk zet de verbetering snel door.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for your so nice comments in my project for WOJ.
    Hugs, Murielle

    BeantwoordenVerwijderen