Volgers

maandag 6 december 2010

RRR13, digiswithattitude, bizzybecs, stampartic, mijn man is vandaag jarig dus ben er niet veel

met deze tag doe ik mee met de volgende uitdagingen
http://reasonableribbon.blogspot.com/
anything but a card, winter
http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/
#8 pink,black and white
http://bizzybecsstore.blogspot.com/
christmas
http://stampartic.blogspot.com/
card of the year
you'll have to pick one of your favorite cards
i've pick this one, because it's made for someone special
and she's just like me, with a bit of attitude, LOL
ik ben benieuwd hoe jullie deze label vinden
dit is mijn eerste keer dat ik zoiets hebt gemaakt
ik zal er vandaag niet veel zijn mijn mannentje is vandaag 51 jaar geworden
hiep hiep hoera
liefs angelique

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer gaaf uit Angelique, gefeliciteerd met je hubby hoor, maak er een gezellige dag van !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de eerste plaats héél hartelijk gefeliciteerd met je pan en ik hoop dat dit nieuwe jaar jullie geluk en vooral (meer) gezondheid zal brengen.
    Verder vind ik je tag héél erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW....this is stunning its soooo pretty I love the image & the colours all look beautiful. Your friend will love it!!! Hope your hubby has a great birthday hun. Take care

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Is hij al thuis?
    En ik vindt dit een hele mooie tag!

    En dan al die prijzen die je van de week hebt gewonnen!! Super gewoon!

    Lieve groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful tag!
    Thanks so much for joining us in this week's "Winter~Anything But a Card" challenge @ Really Reasonable Ribbon!

    Hugs,
    True :)
    Visit my blog here.  :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Angelique,dit is echt schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, she does have attitude! ;) This is so pretty, I love the roses on here!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Angelique. Great shape and so pretty!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a beautiful card! A new house for Christmas......how wonderful! I am sure you will find some time to put up a tree and decorate it just in time for Christmas! I hope you and your family have a wonderful time! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this is so special and beautiful!!
    Thank you for joining "My day of fun" at StampARTic, and lots of luck!
    Hugs, Marianne:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt weer wauw,je maakt echt ongelovelijk mooie dingen. Je zus

    BeantwoordenVerwijderen