Volgers

donderdag 30 december 2010

one crazystamper com, bedankt volgers, en de beste wensen voor 2011

met dit doosje met pepermunt kussentjes doe ik met met deze challenge
http://onecrazystampercom.blogspot.com/2010/12/one-crazy-stamper-challenge.html

sorry voor de slechte kwaliteit foto's
dit is zo'nnnnnnnnnnn lief stempeltje, ik ben blij dat ik deze heb gewonnen en zal het volgend jaar zeker weer gaan gebruiken, mijn vingers beginnen nu wel te jeuken om te gaan scrappen, maar balen dat het nog steeds is ingepakt en het opknappen van onze nieuwe woning duurt toch langer dan verwacht
maar als het klaar is heb ik wel mijn eigen kamertje, jippie
ik wil iedereen heel erg bedanken voor dit jaar's lieve reacties die ik heb gekregen van mijn trouwe volgers, en nieuwe volgers, ik wil iedereen een fijne eindjaars avond wensen en een gelukkig en creatief nieuwjaar
ik ben benieuwd hoe jullie dit doosje vinden
liefs angelique

8 opmerkingen:

  1. heel erg leuk... jammer van de een beetje blauwige foto's, maar het komt tovh best over hoor.
    Succes met alles, een prettige jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful creation!
    I love it!!!!
    Merry Christmas to you and your family and happy new year.
    Thank you for joining at WOJ blog hop.
    Hugs, Murielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is so pretty!! I bet you can't wait to get your new craft room done! What an exciting adventure!!
    Thanks for joining us at One Crazy Stamper. I hope you will pop back in after the 1st for our next challenge : )
    Hugs~
    Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this project! aNd looks yummy!
    perfect!
    thanks for joining us at OCS challenge!
    Happy New Year!
    Jacilynn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your box is beautiful Angelique!
    Pretty image and fantastic layout.

    Happy New Year,

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy New Year Angelique! This looks scrummy, it's gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am sure you are itching to get back to scrapping. I wish you and your family a wonderful 2011!!

    This is such a sweet box you have created. Hugs, Stacy H-W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Angelique, this is such a cute project. A perfect way to share some sweets!
    Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen