Volgers

zondag 26 februari 2012

up-date manlief en wat foto's van de taart en familie

hoi lieve blogger

jammer dat er weer 2 zijn verdwenen, maar ja hun pech, want bij het halen  van 200 volgers verloot ik onder hun een candy, hihihihihi, verrassend hé met mij, je moet me altijd in de gaten houden.

mijn man had donderdag weer een COPD aanval, en er werdt meteen ingegrepen toen dat gebeurde, weer extra morfine natuurlijk, vernevelen en alles wat ze op dat moment kunnen doen.

vrijdagavond bel ik naar mijn mannetje en hoorde hoe benauwd hij was, dus ik vroeg alweer een COPD aanval, hij zei, nee mijn rechterlong is weer ingeklapt in mijn slaap, werdt er mee wakker, dit is nu de 2de keer in 3 weken tijd, de drain die nog in zijn long zat was binnenin geknikt en verstopt, het was er maar een van 3mm dus erg dun, met spoed werdt hij naar beneden gebracht en er is nu aan de zijkant een dikke drain geplaatst van 1cm, toen die kleine werdt door gespoten hoorde je de lucht ontsnappen, maar ik werdt woest toen ik dit 's avonds van mijn man moest horen, en dat ik niet even ben gebelt geworden door 1 van de 8 personen die aan zijn bed stonden, ik heb gisteren een gesprek gehad met 1 van die mensen, en ze bood haar excuses aan, ik zei haar hoe zou jij het vinden als je zover weg zit van je man of vriend, dan wil je toch ook op de hoogte worden gebracht als er zo één verandering gebeurt, ze hadden het alleen maar hoeven te vertellen, en dat hij stabiel is, ik spring echt niet in de auto om daar heen te rijden, ze zei je hebt helemaal gelijk, dit trek ik me heel erg aan, ik vertelde haar je was niet de enige daar, de nurse pretiotoner of de arts hadden ook wel even kunnen bellen en uitleggen hoe of wat.
ik heb een gesprek geëist dat ik maandag door 1 van de artsen wordt gebeld, toen vroeg ze eventueel dinsdag als we er zijn of het dan mogelijk was om persoonlijk de arts te spreken, ik zei haar dan heb ik een gesprek met de maatschappelijk werkster, en ik wil ook nog wel even bij mijn man zijn naar zo'n lange rit.
dus ik ben benieuwd of ik inderdaad morgen wordt gebelt!!!

nu even een paar foto's
dit was onze taart, en lekker dat die was, mjammie
mannetje heeft er ook heerlijk van gesmult, en ook van de salade's die ik had gemaakt
tonijn, zalm en familie recept vlees salade

de tafel vol met eten, en op de salon tafel stonden nog chip's, keuze genoeg
en ze hebben er allemaal van genoten, dat is het belangrijkste

onverwachtse versiering op mijn 40ste verjaardag door vrienden gedaan
toen waren wij lekker met zijn vieren aan het wokken, ook zo lekker
mijn man zei eten jullie ook een beetje voor mij, hihihiiihih
nou dat heb ik gedaan hoor, en mijn moeder het toetje, hahahaha

even met moeder en zus op de foto natuurlijk, het was alweer een jaar geleden dat we elkaar hadden gezien

natuurlijk ook met mijn zwager op de foto erbij, ze zitten helemaal in zwitserland
en waren speciaal naar nederland gekomen om het feest mee te vieren
helaas zonder mijn man, dus met mijn gedachten was ik er niet helemaal bij op het feest
maar mijn man wilde dat het feest door ging, dus dat hebben we ook gedaan
als het aan mij had gelegen dan ging het niet door hoor.

zo nog even een foto van mijn zus en mij
iedereen zegt we lijken op elkaar, wij zien alleen niet wat de vergelijkenissen zijn, hihihiihihih
jullie wel??????????????????????
liefs angelique

6 opmerkingen:

  1. Wat vervelend allemaal voor je. Hopelijk hoor je Dinsddag wat meer.

    Wat een prachtige taart. Kan het best geloven dat die lekker was, hij ziet er ook zo naar uit. Wat heb je er een werk van gemaakt. Het ziet er allemaal feestelijk uit en ook op de tafel.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God meid het houdt niet op he... ik hoop dat je dat gesprek krijgt!!
    die taaaaaaaart mmmmmmmmm prachtig en al dat lekkere eten! Heerlijk toch een feestje ondanks alles, heb je dat wel eens even nodig.
    En ja jullie lijken echt op elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het houd niet op he bij jullie, erg vervelend dat het allemaal zo moet gaan nietwaar?
    Je taart en maaltijd zien er mmmmmmmmmmmmmm erg lekker uit, en wat fijn dat je het hebt kunnen vieren.
    Kop op, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Will keep everything crossed for you both and I hope they get there act together for your own piece of mind! Your cake looks yummy and a beautiful spread hope you enjoyed it even though you where apart! Love Chanelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het feest zag er super uit !
    Nog veel sterkte verder he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angelique, ik hoop en duim voor je mee dat je dat gesprek kan hebben. Erg jammer dat het zo allemaal moet lopen, alsof het zo al niet erg genoeg is he. Knuf.
    Die taart ziet er wel echt njammie uit! En al dat lekkers op tafel, mmmmmmm, zal best zijn dat het allemaal gesmaakt heeft.
    Hoop dat je er toch van genoten hebt ondanks dat je man er niet bij kon zijn.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen