Volgers

zaterdag 31 december 2011

een fijne jaarwisseling allemaal, en een kaartje voor de club van tiets

hoi lieve bloggers
ik wil hierbij iedereen een goed uiteinde en gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar wensen.
dit is mijn laatste kaartje voor dit jaar.
op de club van tiets werdt gevraagt voor op de clubhome een winterkaart met roze
http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/
jullie weten ik ben gek op roze dus heb dit kaartje even gisteren zitten maken
ik heb voor het eerst met gaas gewerkt en vindt dit erg leuk, dus dat zal vaker gebeuren
nu hier de kaart

dit is hem geworden

even een close-up van het afdrukje, de glitters zijn een beetje te zien op de foto

en nog maar even een close-up van de linkerhoek
ik ben erg benieuwd hoe jullie deze vinden???
ik vind het weer echt een angelique kaart geworden, hihihihi
heel veel plezier allemaal vannacht en denk om het vuurwerk, wees voorzichtig
ik doe niks afsteken hoor, zonde van me centjes, kan ze beter gebruiken.
tot volgend jaar dan maar weer, hihihihih
liefs angelique

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en ik wens jou en je man een goed 2012, dat jullie beiden wat meer mogen opknappen!!
    Liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke mooie kaart

    Alvast een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2012 Ik hoop dat jullie er samen toch van kunnen genieten vanavond
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje weer prachtig!
    Daarbij, wens ik jou -jullie- een super jaar toe, een jaar waarin alles goed komt weet dat ik aan je denk en er voor je ben!!!!
    Zelf ga ik nu aan je verjaardags kadootje ennnnnnnnnnnn voor je 12.5 jarig huwelijk aan de hobby!!! anders komt er niets van ivm mijn ziekenhuis opname! Alle liefs voor jou en Ed. XXX Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige romantische kaart, en jij ook een gelukkig 2012 en jullie liefste wens uit mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Angelique.
    Ik lees net dat je man met kerst een paar uur thuis is geweest.
    Wat geweldig voor jullie.
    Dat kunnen ze jullie niet meer afpakken.
    Wat erg dat hij het nog steeds zo erg benauwd heeft.
    En nu ook zoveel pijn in ze lichaam.
    Ik wens jullie alles toe voor 2012,dat er een wonder mag gebeuren.
    Heel veel sterkte meis.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is weer super mooi. Je linkerhoekie is ook super, heel mooi dat malletje met de text en de ijsster is ook heel mooi.
    Ik vindt het heel mooi dat je lekker nieuwjaar met Ed heb kunnen vieren. En nu veel geluk, dat Ed hoger op de lijst komt, ik druk echt mijn duimen dat het lukt.
    Heel veel liefs en kusjes jullie 2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angelique,
    De allerbeste wensen voor 2012 en wat leuk dat jullie dat jullie zo'n fijne kerst hebben gehad !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart, fijne details,
    ik wens je langs deze weg nog een heel fijn, gezond en creatief 2012,voor jou en je hele familie.
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The color combination is very good and the design is awesome.
    Clear business cards
    hotel key Cards

    BeantwoordenVerwijderen