Volgers

donderdag 26 mei 2011

welkom nieuwe volgers, en nog wat creaties

bij de clubdag van tiets wordt zij ondersteunt door een team
voor die lieve meiden heb ik dit gemaakt



hier zit een lekker stuk FA zeep in
ik weet niet meer aan wie ik welke heb gegeven, sorry
ik ben benieuwd hoe jullie dit vinden

ik ben vandaag naar nicole geweest en heb mijn candy opgehaald
de promarker airbrush, jippie
lekker bakkie koffie gedaan en veel gekletst, hihihihi
nicole dank je wel meis, je bent een lieverd 
ik ben daarna nog even naar hobby world geweest en wel 1 ding gekocht goed hé
liefs angelique

4 opmerkingen:

  1. dit ziet er weer heel leuk uit Angelique!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, these are all gorgeous Angelique. They are so pretty and beautiful images
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, dat heb ik niet eens gezien hahahahaha, wat een muts hey, ziet er weer gaaf uit hoor meis !!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor en gefeliciteerd weer met je prijsje. En maar 1 dingetje gekocht? Wauw, was zeker niet makkelijk. Hi hi

    BeantwoordenVerwijderen