Volgers

dinsdag 1 februari 2011

vandaag is mijn man naar groningen gebracht

omdat hij nog erg ziek is proberen ze hem eerst een beetje op gang te krijgen en daarna gaan ze met minder sonde voeding proberen en daarna gaan ze kijken of ze de medicijnen kunnen veranderen, als hij een beetje is opgeknapt gaan ze de onderzoeken beginnen en allerlei testen doen bij hem
de arts daar heeft al verteld dat dit enige tijd gaat duren voor herstel
als de testen en onderzoeken zijn gebeurd kunnen ze bepalen hoever hij op de transplantatie lijst gaat komen
het is in ieder geval beter voor mijn mannetje maar ik kan die hele rit niet vaak doen
gelukkig heeft mijn man de hele rit daar naar toe geslapen en heeft er goed gegeten
ik hou jullie op de hoogte
liefs angelique

4 opmerkingen:

  1. Goh meid sterkte maar weer! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt. Hij is in goede handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, dat is wel wat joh, nu maar hopen dat ze daar meer voor hem kunnen betekenen en hij langzaam aan toch opknapt en de transplantatie door kan gaan.
    Voor jou een hele afstand, je kunt er nu niet elke dag naar toe.
    Denk je ook goed om jezelf !!!!
    Heel veel sterkte hoor meis !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sjongen zeg! dat klinkt heftig! sterkte ermee!

    en leuk dat je meedoet met mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Angelique! Thank you so much for coming to see me :) I'll have a new post up soon...and then a blog hop on Friday with candy, of course lol!

    I'm also hoping to get a few things together to offer my own candy so keep an eye out for that.

    Much love to you always ~ Lori

    BeantwoordenVerwijderen