Volgers

vrijdag 20 april 2012

wedstrijd op de club van tiets, dit is mijn kaart geworden

hoi lieve meiden en heer

op de club van tiets is een wedstrijd, daar kan je zomaar aan mee doen er zijn wel regels aan verbonden
http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/
ga maar eens kijken, het is er echt super leuk, en morgen ben ik afwezig, want mam's en ik gaan naar de clubdag van tiets en haar lieve teamleden, 75 meiden in 1 kantine, is net één kippehok, maar gezellig, hihihihi

deze digi waar het om gaat is gemaakt door krista, de digi heet saturated canary springtime
 http://www.etsy.com/shop/SaturatedCanaryDigis?ref=em

dit is mijn kaart gworden, is het geen schatje, en dat voor iemand die niet van rood houd hé, hihihihi

even een duidelijkere foto van de bovenkant

en ook van de onderkant natuurlijk, hihihihi
ik ben benieuwd hoe jullie haar vinden geworden
en wel een eerlijk mening hé, ik kan het hebben hoor
liefs angelique

p.s. zie jullie zondag weer met een nieuw blogbericht met wat ik voor de meiden heb gemaakt

9 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart en morgen veel plezier
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart en ik vind de kleur rood wel mooi hoor, maak met rood ook niet zovaak een kaart. En wat leuk om weer een kaart van je te zien.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the style you have placed these ribbons and butterfly on this card with bright shades.

    plastic cards
    plastic card printing
    scratch cards printing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje zeg, mooie kleurtjes!!!!
    Tot morgen, ik ben ook van de partij en heb er ook onwijs veel zin in!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje en heel veel plezier morgen en geniet ervan! Heb je echt verdiend...
    Liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer, super leuke kleuren, gave stempel. Heel mooi gemaakt.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelique, wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat. Ben zo blij voor jullie! En wat is je kaart leuk zeg, de vrolijkheid straalt er echt van af! Hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad. Liefs Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angelique, ik ben volger geworden en wat een mooie kaart heb je gemaakt. Op de clubdag van Tiets heb ik je wat beter leren kennen. Ik zie die bloemetjes op je kaart die ik bij je heb gekocht op de clubdag. Leuk hoor! Ik heb ook je candy op mijn blog gezet!
    Lieve groetjes van Irishdance.

    BeantwoordenVerwijderen