Volgers

zaterdag 19 november 2011

duo challenge #11, update manlief, welkom nieuwe volgers

hoi lieve bloggers
ik hoop dat jullie lang blijven plakken hier, hihihi
ik vind het een eer dat jullie dit doen, en ben super trots

hier mijn uitdaging voor duo-challenge #11
met dit patroon  heb ik dit gemaakt, ik was helaas te laat voor de magnolia challenge qua kleuren combi
http://duo-challenge.blogspot.com/
en dan hier mijn creatie

dit is een doosje voor in de kerstboom te hangen ofzo iets cadeau te geven
lekker te vullen met chocolade of snoepjes

deze foto is niet helemaal duidelijk, maar dit is een mini magnolia
ik vind dit zo'n snoepie.
hoe vinden jullie haar?

donderdag werd ik overvallen door een telefoontje van de longafdeling om 13.30
dus ik schrik me rot, dit is geen tijd dat ze bellen of zo
krijg ik heel bot te horen dat hij vrijdagochtend om 10.30 in een verzorgingtehuis wordt verwacht
mijn mond stond open en wist niks te zeggen, ik sloeg helemaal dicht, en dat is niks voor mij
nog geen 10 minuten later wordt ik door het verpleegtehuis gebeld, ik kon het andere telefoontje nog niet eens verwerken, weer met mijn mond vol tanden
dus hij ligt nu in het tehuis, maar zijn longarts had gezegt 6 tot 8 weken revalideren misschien iets langer, maar dan naar huis, wij dol blij natuurlijk, dat hun dat dan verzorgen voor een bed enzo.
dinsdag was alles al geplant en we kregen het donderdag pas te horen dat hij waarzijnlijk tot aan de transplantatie niet meer thuis komt, nou ik kan je zeggen ik ben kwaad, en heb een gesprek aangevraagt met de longverpleegkundige en de longarts erbij, dit heb ik vrijdag.
de long arts wilde wel even alvast vermelden dat zij in dit besluit is gepasseerd
ik zei aan de balie, is de longonsteking weg dan, normaal als iemand wordt ontslagen gebeurt dit, zij is naar de zaalarts gegaan, en om mij gerust te stellen werdt er 's middags nog een foto gemaakt, dit is toch belachelijk dat ik dat zelf moet regelen, de uitslag was het ziet er redelijk uit op de foto, dus het is nog niet weg die longontsteking, hij blijft wel onder behandeling voor antibiotica, maar ja mijn man heeft al niet veel meer, dus maar hopen dat het over gaat, anders als er nu longen beschikbaar komen, komt hij niet in aanmerking hiervoor, nou dan stort mijn wereld helemaal in, dat kan ik je wel zeggen
voor zover de up-date, en dat ik niet veel in blogland ben op dit moment
mijn hoofd loopt over en ga ook profecioneel hulp aanvragen, dit trek ik niet meer
maar dat doe ik via de longverpleegkundige vrijdag
ik hou jullie op de hoogte van alles
en blijf proberen uitdagingen aan te gaan, en hopelijk leuke creatie's te maken
gisteren de hele dag rennen en vliegen om alles aan te horen en dingen te regelen
het huilen staat me dichter bij dan het lachen hoor
ik had nu even tijd om een beetje te bloggen 
liefs angelique

10 opmerkingen:

  1. Ooooooooooooohhh meid, ik heb hier tranen in mijn ogen... Ik wou dat ik nu dicht bij jou woonde dan kon ik mijn arm om je schouders slaan lieverd!
    Zoek hulp voor jou ook, zeker doen hoor!
    Sterkte!
    En weet dat ik in gedachte bij jullie ben (alhoewel je daar nu niet vet mee bent natuurlijk).
    Dikke knuffel voor jullie allebei!
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig zeg, wat een ellende elke keer weer, wat een gesodemieter altijd met die ziekenhuizen, het is gewoon niet meer te filmen.
    Het lijkt me inderdaad heel verstandig dat je zelf ook hulp krijgt meis, want jullie krijgen wat voor de kiezen zo en jij moet er nu niet aan onderdoor gaan, denk goed om jezelf !!
    IK wens jullie beiden heel veel sterkte toe en ik hoop dat er snel betere tijden komen en ook voor jullie het zonnetje weer mag gaan schijnen !!!

    liefs Astrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte hoor Angelique !
    Ik vind je creatie heel leuk en hoop dat je daar energie en kracht uit put !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was op vakantie en heb niet kunnen reageren. Meid meid wat een zorg Ik hoop dat jij heel snel hulp krijgt.Ik denk aan julli en duim duim duim.... sterkte lieve meid, héél veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd.
    Wat een toestand allemaal.
    Dat kan je toch zomaar niet doen,je heb toch met een heel ziek mens te maken.
    Ik vind het gewoon schofterig,een beest word nog beter behandelt als een mens.
    En dan alles achter je rug,heb er geen woorden voor.
    Heel veel sterkte met alles,en zoek maar hulp dit trek je echt niet meer.
    Je creaties is schitterend,ben er weg van.

    Heel veel sterkte met alles.
    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Precious the box and I sincerely hope that things improve, I only wish you strength and you know you have a new friend who tell their sorrows.Very kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vervelend gedoe zeg! Ik hoop dat de longontsteking snel weg gaat en er een long beschikbaar komt! Heel veel sterkte verder en succes met de hulp, goed dat je dat aanvraagt want alles in je eentje verwerken is echt zwaar denk ik. Leuke creatie heb je gemaakt, erg mooi en leuke kleurtjes. Knuffel, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your creation is so sweet, Angelique sweetie. Love it and what a lovely idea. A perfect gift idea. Unfortunately I cannot understand everything you write, and the translater isn't really a help.. But I wish you all the best hun!!
    Big hugs,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi zussie, je kreatie is weer harstikke leuk.
    Het is echt niet normaal zoals ze te werk gaan in die ziekenhuisen. In gedachten ben ik echt altijd bij jullie.
    Liefs en kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de Duo Challenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen