Volgers

zondag 11 september 2011

duo challenge, scorpal, stampchallenge, hier is mijn creatie

hoi lieve bloggers
ik moest even een uitdaging doen, en heb bij annette het patroon aangevraagt
http://duo-challenge.blogspot.com/
de uitdaging is dus het doosje
http://scor-pal.blogspot.com/
als het maar met de scorpal is gedaan, en dat heb ik
http://stampchallenges.blogspot.com/
anything goes, helaas is dit de laatste uitdaging
zie nu mijn doosje, ik ben er trots op

dit is de voorkant van het doosje, ik heb het staande gemaakt

het super afdrukje van nicole

dit is de zijkant

dit is de achterkant

dit is de andere zijkant

de bovenkant en het doosje even opengezet
ik ben super aggie wat jullie ervan vinden
een fijne zondag allemaal
en ik vind het super hoeveel er meeleven met ons
bedankt lieve bloggers
liefs angelique

12 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gemaakt Angelique.
    Lief die stempel,mooi papier.
    Wat erg allemaal van je man,meis wat hebben jullie vreselijke zorgen.
    Heel veel sterkte en kracht samen.

    Liefs knuf Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoy Angelique,
    Eerst en vooral een dikke knuffel voor jou en je man! Ik denk aan jullie!
    Je doosje vind ik super mooi geworden. Mooi papier!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je doosje is prachtig en je tekst heel toepasselijk op jullie situatie denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi gemaakt ! veel succes met je challenges,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig doosje heb je gemaakt. Succes met de challenges!
    Leuk dat je meedoet met de Duo Challenge.
    Groetjes Elise (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. G E W E L D I G!! gr. Hanny
    16 sept. Candy Kaartengallery)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great job!! Thanks for taking the Scor-pal Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Angelique, you have made a beautiful box, it is very pretty. I am hoping that your dear husband will be restored to good health and will be back home with you as soon as possible. Hugs from Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely beautiful! I love the rich red colors. Very nicely done, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig doosje, super!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This card also we can use as a tag. Now a days this type of tag is very useful for as a bookmarking in bible. My one of the nearest uncle create it and gifted to church.
    r4 card

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great card superb design the second last is very attractive.


    Plastic Card
    Plastic Cards

    BeantwoordenVerwijderen