Volgers

donderdag 27 januari 2011

new release day 4, bij in2stamps, manlief moet al dinsdag naar groningen

bij wendy en bruno kan je vandaag deze schattige stempel winnen
het is zo'n lievie, en die tekst erbij is helemaal gaaf
http://in2stamps.blogspot.com/

mijn man kreeg vandaag te horen dat hij al op 1 februari naar groningen toe gaat
dit is echt super snel allemaal
ik denk niet dat hij met mijn verjaardag thuis zal zijn
dit zou echt balen zijn, in 17.5 jaar samen zijn, dat we niet in ons huis mijn verjaardag kunnen vieren
ik heb nog even de tijd voor het zover is maar voor je het weet is het 16 februari
liefs angelique

2 opmerkingen:

  1. Ach lieverd, dat is noet leuk... maar het is voor de goede zaak zullen we maar zeggen... nogmaals STERKTE. Kan je me jouw adres mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig zeg, dat gaat ineens snel, maar het is natuurlijk voor een goeie zaak, nu maar hopen dat hij snel getransplanteerd kan worden !!
    Heel veel sterkte hoor meis !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen