Volgers

zondag 10 oktober 2010

clubdag tiets en een award ontvangen en een stempel gewonnen en gastdesigner bij ida

gisteren op de clubdag van tiets zo genoten en het project moet ik nog afmaken hoor, het is zo giga groot en schitterend ook nog een mapje gewonnen voor mijn copics in te doen, mijn moeder heeft ook zo'n mapje gewonnen  dus die is ook voor mij, hihihihiihi
mijn moeder heeft de hoofdprijs gewonnen, een ponsen set van nellie snellen de kerst serie en die wilde ze al zo graag gaan kopen, nu hoeft dat niet meer. goed hé
ik heb van tiets en astrid nog stempels overgenomen, ik moet alles nog op de foto zetten maar de batterijen zijn leeg, ook nieuwe aankopen gedaan bij carla van simpel scrappen moet ook nog op de foto
ik had voor de meiden van tiets haar clubje een tasje gemaakt met wat stempel afdrukjes erin, helaas vergeten op de foto te zetten.


ik heb eergisteren een blog award gekregen van michelle
geweldig meis, dank je wel ik vind het een beauty van een award
http://thistleshappyplace.blogspot.com/
ik geef deze award aan iedereen die mijn blog bezoekt.



kijk ik net bij kellie winnell en zie ik dat ik frankenstein frankie heb gewonnen
hoe gaaf is dat meiden, ik ben er zo blij mee, hij is zo geweldig
http://tickledpinkstamps.blogspot.com/
ik kan niet wachten om het te gaan gebruiken.


ook ben ik voor 2 weken gast designer bij ida, wat een eer meis, bedankt hiervoor
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/


als mijn batterijen vol zijn plaats ik  nog meerde berichten voor challenges
liefs angelique

1 opmerking:

  1. Hoi Angelique,
    Waaw zeg !!!!
    Proficiat !!!!
    Je hebt het lekker druk met al je challenges maar wel leuk als je dan vanalles wint he !!!
    Gefeliciteerd he !!!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen